Kereső


Pincészet kereső

hírlevél


E-mail cím:

 

Kezdőoldal


Kedves Olvasó!
 
Üdvözlöm a Pannon Borrégió weboldalán. Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassam Önnek, mit is jelent a Pannon Borrégió, melyek a céljaink, vagy egyszerűen, hogy miért érdemes hozzánk ellátogatni.  A borrégiók megalakulása újdonságnak mondható a magyar bor történetében, hiszen alig néhány éve kezdődtek meg a borvidékek régióba szerveződései.

Borrégiónk az elmúlt másfél évben tette meg azokat az elsőnek is mondható lépéseket, amelyekkel a szélesebb nyilvánosság felé is ismertebbé vált a neve. Nem öncélúan tette ezt, hiszen a régiós szerveződés fő célja a régió szőlészetének és borászatának fejlesztése, színvonalának folyamatos emelése. Ennek érdekében kezdtünk meg aktívabb tevékenységünket, részben az érdekvédelem tárgykörében, de talán sokkal hangsúlyosabban a bormarketing területén.

Egy olyan területen, amely korábban inkább csak megérzéssel működött, kevés szakember bevonásával, inkább csak pincészetekre, mintsem borvidékekre, vagy borrégióra szabva létezett. Ezen a területen kissé bizonytalanul tettük, tesszük meg az első lépéseket, de sokat segít, hogy nem csak a saját fejük után kell mennünk, hiszen tanácsadó cég és egyetem egyaránt segíti munkánkat. Konzorciumot hoztunk létre, amelyben partnerekre találtunk sokakban, akiknek érdeke és célja a magyar bor, a pannon bor jó hírnevének még jobbá tétele. Akiknek érdeke és célja, hogy közösségben gondolkodva induljunk el egy hosszú úton, amelynek végén remélhetőleg már megvalósulhat a néhány hónapja megfogalmazott missziónk: A Pannon Borrégió borvidékeinek egymást erősítő és kiegészítő támogatásával régiója egyedi és minőségi jellegét jeleníti meg, alkotó közösségbe vonva a szőlővel, borral, gasztronómiával, turizmussal és a kultúrával foglalkozókat, egyszerre téve keresett márkává borait és vonzóvá tájait.

A Pannon Borrégió az elmúlt másfél év alatt bormarketing stratégiát és akciótervet alkotott meg, kialakította kommunikációs eszközeit (gondolok itt elsősorban a Pécsi Borozó gasztronómiai és bormagazinra vagy éppen a borrégiós és borvidéki weboldalakra), akciókat és rendezvényeket kezdeményezett (idén már másodszor rendeztük meg a Pannon Borrégió TOP25 borversenyt, először a Pünkösdi Pannon Pincéket), kampányokat bonyolított le a rendezvények sikere érdekében, a Pannon Borrégió borászainak, borainak népszerűsítéséért. Részt vettünk néhány külföldi kiállításon, felmértük a borutaink helyzetét, hírlevelet adtunk ki, és sorolhatnánk.

Amit azonban most az Olvasónak javaslok: böngéssze oldalainkat, olvasson rólunk, látogasson el a borvidékeink weboldalára is, és bízom benne, hogy meggyőztük: érdemes hozzánk visszatérni. Hiszen a weboldalaink folyamatosan frissülnek, ahogy nem csak a virtuális, de a való világban is folyamatos fejlesztések jellemzik borrégiónkat. A borászatok, borturisztikai szolgáltatók igyekeznek a borturisták kedvében járni – tapasztalja meg ez Ön is!
 
Találkozzunk a Pannon Borrégióban!
 
Schmidt Győző
a Pannon Borrégió elnöke

 

 

Bejelentkezés


Név:
Jelszó:
Megjegyzés:

Hírek


2012. április 24.

Idén tizennegyedik alkalommal kerül megrendezésre a Tolnai Borvidéki Borverseny 2012. május 9-én szerdán 10 órától, a kölesdi Borok Házában. A verseny az eddig hagyományokhoz híven kerül megrendezésre. Az eredményhirdetés pedig május 11-én szintén Kölesden kerül megrendezésre.

tovább

2012. április 18.

A dél-dunántúli környezeti nevelésben és ökoturizmusban érintett szolgáltatókat fogja össze a régió teljes területéről a Dél-Dunántúli Ökoturisztikai Klaszter.

tovább

2012. április 17.

A Dél-Dunántúli Ökoturisztikai Klaszter felmérte és összegyűjtötte a tagjai körében az ökoturizmus és környezeti nevelés szempontjából példás gyakorlati tevékenységet. Az a klaszter célja, hogy a tagjaik által már alkalmazott „jó gyakorlatot” mások is megismerhessék, és tevékenységük során alkalmazzák.

tovább